Annyi szívás után nagy és meglepő fordulatot vett a DT története. Egyik napról a másikra ölembe hullott az összes hiányzó alkatrész, bagóért, sőt még több is mint amire feltétlen szűkség lett volna, a hiányzó közlő fogaskerékből, például szám szerint hat darabot vettem egyszerre! :) tucatnyi váltótengely, fogaskerék, berúgó visszahúzó rugó. Úgyhogy most indulhat a blokk építés, sok-sok kiváló állapotú alkatrészből van lehetőségem válogatni, úgyhogy most egy igazán jó blokkot fogok készíteni, és meglepően baráti anyagi keretből mindezt. Annyit mondok, annyiért vettem egy láda váltó alkatrészt, amennyiért egy fogaskereket se lehetett volna legyártatni. Megnyugtató, hogy semelyik másik tengelyen sem látok kopásnyomokat, tehát egy rosszul felhelyezett Seeger okozta a pusztítást az én motoromban is, és nem típus betegségről van szó. Most már csak az kell hogy legyen egy szabad délutánom amikor kiműtöm a DT-mből a blokkot, és nekieshetünk a széthúzásának, ezzel párhuzamosan meg a váz hegesztésének, és esetleges fényezésének.