Valahol ott hagytuk abba a Bara történetét, az utolsó Szeptemberi posztnál, hogy hiányzik a 2 karbi csavarból még mindig egy, ami megakadályozza az összerakást, de ahogy akkor írtam „ rajta vagyok az ügyön”
Olyannyira rajta voltam, hogy ismét banális összegért sikerült szereznem egy hiányos karbit, amibe szerencsére pont azok a cuccok voltak meg amikre nekem volt szűkségem. Így történt, hogy a karburátor, össze is állt, teljesen gyári alkatrészekből, majd fel is került a gépezetre.
Elkészült idő közben a felnik festése, ezekre felkerültek az új külső gumik, a frissen festett felnit és az új külsőket nem rakom össze a régi belsőkkel, úgyhogy kell kettő új abból is, és a kerekek már vissza is kerülhetnek a vázba.
Igen, most sajnos ez az egy borzalmas minőségű kép van csak :)
Sikerült azóta pótolnom egy törött olajpumpa fedelet is, amit már nekem sikerült összetörnöm, a pótlása ennek is roppant megterhelő volt, 300 forintos kiadást jelentet. :)
Ami még hiányzik az összképhez az a gyújtáskapcsoló, de ehhez itthon már 3 alternatívát sikerült összegyűjtenem, a 3 kapcsolóból egy csak jó lesz nekünk.
Kell még egy 10 milliméter átmérőjű kis pöcök az első fékkulcsba, amibe a bovden megakad. Kell egy marék új csavar, egy pár óra szépen összerakni, és elvileg, ha nem jön közbe semmi, akkor a motornak működni kell.