sufnituning

Három év...

Három év...

Hányszor nem tudja az ember az életében azt, hogy egy alkalom, milyen sokáig nem tér vissza. Valakit utoljára látunk, valahol utoljára járunk, és soha, vagy csak nagyon sokára térünk vissza. Három éve nem írtam ide egy sort se, pedig el nem tudom mondani, mennyi minden történt az elmúlt három évben, de pont ezért nem volt időm nagyon a gép előtt ülni. Lezáródott 3 olyan jármű sorsa is, akiről korábban már posztoltam, eladtam a Dt-t, építettem egy új Favoritot, felújítottam a Stellát és vettem egy autót, vezettem csoda dolgokat… de csak szép sorban.

Kezdésnek lezárom a Dt történetét, és többet nem is akarok foglalkozni vele, szép volt, jó volt, drága volt, de már múlt idő. A story ott zárult le, hogy 2012 legvégén a következőt írtam:

„ nincs mese, megint ott vagyunk… sehol, kezdhetjük újra: szét a gyújtás, tekercselő, kisebb összeg kicsengetése, összerakás, imádkozás… És egy új poszt. Reméljük 2013 márciusában. Kezdek belefáradni… lehet lesz egy eladó DT áron alul. Úgyis mostanában sokkal többet jár az eszem egy szép VW Golf 2-n.”

Ha egy aktuális szerelmed helyére csak pillanatokra is, de mást képzelsz, ott el kell engedni egymás kezét. akár egy Coelho idézet is lehetne, de ez az igazság. Egyre inkább autót akartam, végül nem golf lett, de 2013-ra oda jutottam, hogy besokalltam a Dt-től többet szereltem, mint amennyit ment, a pénzt csak ette, a bizalom meg fogyott. 2013-ban még egyszer nagy levegőt vettem, és feltámasztottuk, megcsináláltuk a gyújtást, szépen idegesen okádta a kék füstöt, erőteljesen mint fénykorában, visszatért az ereje, de ekkor már a döntésem fix volt… egy utolsó motorozása van, még egyszer meghajtjuk a Rákos menti erdőkbe és meghirdetem.

dt2.jpg
Az utolsó motorozás

 

Kevés esemény egyike a motorral kapcsolatban, ami úgy is történt ahogy terveztem, elmentünk motorozni, csodás volt, de a bizalmam, még ettől se jött vissza. Januárba meghirdettem, áprilisban átadtam a gyári kulcsait az új tulajnak, és elengedtem a kezét. Bevallom megkönnyeztem, egy korszak végleg lezárult, és egy darab a lelkemből vele maradt. Viszont rá kellett jönnöm, hogy egy megbízhatatlan motort, egy nem annyira különleges ellenben nagyon megbízható autó tud pótolni, de erről majd később. :)

dt1.jpg
És az utolsó közös kép
Szólj hozzá! motor yamaha 1984 80 dt lc Tovább
Három év... Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Nagyot álmodtunk Nagyot álmodtunk
  • Életem (eddigi) legszórakoztatóbb járműve Életem (eddigi) legszórakoztatóbb járműve
  • Hello Szia Ciao Hello Szia Ciao
  • Csak egy kép... Offroad Csak egy kép... Offroad
  • Favorit 2.0 Favorit 2.0

A bejegyzés trackback címe:

https://sufnituning.blog.hu/api/trackback/id/tr978300140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Facebook

sufnituning

Nemigazán szeretném korlátok közé szorítani a blogot, többnyire saját járműveimmel kapcsolatos történéseketet mutatom be, moped szerelés, bicikli építés, vagy ami éppen az utamba akad, és érdekesnek találom. Van itt autó, motor, bicikli, Minden ami mozog és örömet okoz!

Bejegyzések

  • Végre hagyja magát szeretni
  • Kiderült, ez csak egy mozdony szemből…
  • Fények az alagút végén
  • Az ébredés első fázisa
  • Kínait vettem és megvett
  • Nagyot álmodtunk
  • Ciao variálás
  • Életem (eddigi) legszórakoztatóbb járműve
  • Ciao rigenerazione
  • A közlekedési Múzeum Titkai

Friss topikok

  • kristooof: Szia! Köszönöm szépen :) jól látod, sajnáltam már a következőre, inkább aszfalton maradtunk, pl m... (2021.01.13. 20:12) Ciao variálás
  • Péter Dankó: Sziasztok szeretnék venni favorit matricát,hol lehetséges ez? (2014.08.07. 15:44) Favorit 2.0 projekt
  • kristooof: @Kapás István: Szia! Érdemes lenne náluk egy próbát tenni, ők bontottak több ilyen blokkos gép... (2013.09.15. 22:34) Milyen motort vettem én???
  • Slampixxx: @TyerCorp01: Lópimpilit! (2013.02.10. 19:02) Zündapp... Kellesz te egyáltalán?
  • Nadgyuri: Helló. Elolvastam egy pár írást itt az oldalon, tetszik a kreatív hozzáállás, érdekelne, hogy hogy... (2012.08.28. 11:58) Yamaha DT 80 Blokkcsere

Egyéb

Címkék

05 (1) 1 (1) 125 (1) 1975 (2) 1984 (2) 2010 (1) 208 (1) 4x4 (1) 50 (1) 650 (1) 80 (5) aprilia (2) astra (1) autó (10) autósiskola (1) babetta (1) bamakó (1) bara (2) bicikli (7) bicó (1) blokk (1) bogár (1) bokor (1) bringa (4) budapest (2) canga (2) chopper (1) ciao (2) csakegykep (1) csehszlovák (1) csepel (1) Curtain (1) cz (1) d-16 (1) delta (1) dirt (1) dt (5) dutra (1) enduro (1) favorit (7) favoritcz (1) felujitas (2) galgamácsa (1) golf (2) hintó (1) hippie (1) hungaroring (1) ideal (1) iron (1) isetta (1) játék (1) jawa (4) jogosítvány (1) jogsi (1) keeway (1) képek (2) kgst (1) kínai (1) közlekedési (1) kresz (1) ks (1) lada (2) lc (5) majális (1) mercedes (1) mgtsz (1) mini (3) monkey (1) moped (2) motor (23) mustang (1) múzeum (1) oldmotors (1) országúti (6) pannonia (1) pegaso (2) piaggio (1) piaggo (1) pionyr (1) pompakocsi (1) pusztuló (1) Racing (1) raktár (1) rally (1) ran (1) Rapid (1) rat (1) ratek (1) restaurálás (1) retró (2) retro (5) riga (3) robogó (3) rotax (1) schwalbe (1) simson (3) skoda (1) smkp (6) stella (1) sufni (1) sufnitunin (1) sufnituning (19) suzuki (2) szocialista (1) t2 (1) taiwan (1) találkozó (1) talicska (1) tatai út (1) telefonos (1) toyota (1) Trabant (1) trabant (2) traffipax (1) traktor (1) transporter (2) tuning (1) utca (1) vasút (1) velorex (1) velünk (1) verseny (5) veterán (6) Volga (1) volkswagen (3) vw (1) Wartburg (1) wartburg (1) yamaha (6) youngtimer (1) Zastava (1) zöld (1) zündapp (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása
Dashboard