Szia!
Köszönöm szépen :)
jól látod, sajnáltam már a következőre, inkább aszfalton maradtunk, pl moped metálon jót motoroztam vele. Tervbe van egyszer végre végigmenni a rallyn :D
@kristooof:
jo a blog, most talaltalak :)
voltal vele azota is mopedrallyn, vagy mar tul szep ahhoz, hogy elvidd oda?
En 2020-ban voltam elöször, simsonnal nyomulok, es nagyon megfertözödtem :D
@kristooof:
Üdv!
Köszönöm a választ. Ezek szerint nem nagy vaszizdasz a dolog, csak a megfelelő alkatrészeket kell összevadászni. Elkezdek nézelődni (most egy másik projekt van folyamatban), hogy mennyire beszerezhetők ezek a cuccok.
Szia! A Váz kialakítása minimálisan tér el, konkrétan a hátsó kuplung alatt egy picit lejjebb van hajtva a lemez gyárilag, hogy elférjen a kuplung. Ha 90 mm átmérőjű kuplungot teszel fel nem kell vele foglalkozni, csak ha 100-as kerül fel. A főtengely végén cserélni kell az eredeti indító pofás kuplungot egy variátorra, illetve a hátsó szimpla szíjtárcsát is, a hátsó kerékaggyal együtt.
Nem lehetetlen a dolog, de igényel némi elhivatottságot. :)
Üdv!
Nekem is van egy Ciaom, most próbálom újraéleszteni. Én is gondoltam, hogy variátorosra kellene átalakítani, de azt olvastam, nem lehet, mert más a váz kialakítása. De az írásod szerint akkor mégsem lehetetlen a dolog. Pontosan mit is kell cserélni rajta? Hátra variátordob, ékszíjtárcsa, ékszíj... ?
Előre is köszönöm a segítséget.
Érdemes lenne náluk egy próbát tenni, ők bontottak több ilyen blokkos gépet is már. Én már jártam sikerrel náluk alkatrész vadászásnál többször. robogoalkatresz.odormotor.hu/
szervusz! szükségem volna egy BARA alkatrészre.egy fogaskerékről van szó a hátsó hajtásban. ez fogadja a láncot elölről, és ez ad áttételt a hátsótengelynek. a lánc ledarálta a fogakat erről a gumibetétes kerékről.remélem tudsz ebben segíteni.nagy szükségem lenne a "pimpirimpi"-re a munkábajáráshoz. 06 30 86 92 952
Helló. Elolvastam egy pár írást itt az oldalon, tetszik a kreatív hozzáállás, érdekelne, hogy hogy áll a Dt projekt, sikerült-e végül is üzembiztossá faragni.
Napokon belül megírom a második posztot, fotókkal, ugyan a gép még közel nincs kész.
Köszönöm a hozzászólást, a matrica nyomtatás pedig érdekelne majd.
Ha tudsz valami pontos motortuningot hozzá, akkor légyszi' jelezd! Köszi.
Egyébként nekem 10 éve van meg a mint és még nem nyúlt hozzá senki. Persze a gumikat és az akksit cserélem amikor kell. Egyszer kicseréltem a gyertyát, de az újjal nem akart beindulni, úgyhogy visszatettem a régit. A lengéscsillapító is cserére szorul, de nem lényeges. IGÉNYTELEN!!!
brizt
üdv. tudnál segíteni babetta ügyben? mindenhol berúgókaros blokkot keresek. esetleg tudnál nekem segíteni ebben? a berúgó szerkezet és a blokk burkolat is elegendő lenne és egy 210es blokk alkatrészeit tenném bele. köszönöm. üdv
kristooof · www.sufnituning.blog.hu 2021.01.13. 20:12:54
Köszönöm szépen :)
jól látod, sajnáltam már a következőre, inkább aszfalton maradtunk, pl moped metálon jót motoroztam vele. Tervbe van egyszer végre végigmenni a rallyn :D
Bejegyzés: Ciao variálás
csallob 2021.01.13. 11:08:15
jo a blog, most talaltalak :)
voltal vele azota is mopedrallyn, vagy mar tul szep ahhoz, hogy elvidd oda?
En 2020-ban voltam elöször, simsonnal nyomulok, es nagyon megfertözödtem :D
Bejegyzés: Ciao variálás
vermes tibi 2019.09.09. 08:38:27
Üdv!
Köszönöm a választ. Ezek szerint nem nagy vaszizdasz a dolog, csak a megfelelő alkatrészeket kell összevadászni. Elkezdek nézelődni (most egy másik projekt van folyamatban), hogy mennyire beszerezhetők ezek a cuccok.
Bejegyzés: Ciao variálás
kristooof · www.sufnituning.blog.hu 2019.09.04. 14:49:38
Nem lehetetlen a dolog, de igényel némi elhivatottságot. :)
Bejegyzés: Ciao variálás
vermes tibi 2019.09.03. 12:21:51
Nekem is van egy Ciaom, most próbálom újraéleszteni. Én is gondoltam, hogy variátorosra kellene átalakítani, de azt olvastam, nem lehet, mert más a váz kialakítása. De az írásod szerint akkor mégsem lehetetlen a dolog. Pontosan mit is kell cserélni rajta? Hátra variátordob, ékszíjtárcsa, ékszíj... ?
Előre is köszönöm a segítséget.
Bejegyzés: Ciao variálás
Péter Dankó 2014.08.07. 15:44:03
lehetséges ez?
Bejegyzés: Favorit 2.0 projekt
kristooof · www.sufnituning.blog.hu 2013.09.15. 22:34:47
Szia!
Érdemes lenne náluk egy próbát tenni, ők bontottak több ilyen blokkos gépet is már. Én már jártam sikerrel náluk alkatrész vadászásnál többször.
robogoalkatresz.odormotor.hu/
Bejegyzés: Milyen motort vettem én???
Kapás István 2013.09.15. 15:30:18
Bejegyzés: Milyen motort vettem én???
Slampixxx 2013.02.10. 19:02:58
Bejegyzés: Zündapp... Kellesz te egyáltalán?
Nadgyuri 2012.08.28. 11:58:53
Bejegyzés: Yamaha DT 80 Blokkcsere
Názáleti Blájen 2012.08.28. 11:58:42
:)
Szép a canga, azért keveredtem ide, mert bicajlopásból kifolyólag Favorit lesz az átmeneti gépem... Úgyhogy ismerkedem a technikával. Hajrá!
Bejegyzés: Favorit Bike Projekt Post 5
kristooof · www.sufnituning.blog.hu 2012.08.28. 11:58:08
Napokon belül megírom a második posztot, fotókkal, ugyan a gép még közel nincs kész.
Köszönöm a hozzászólást, a matrica nyomtatás pedig érdekelne majd.
Bejegyzés: Favorit bike projekt post 1
brizt 2012.08.28. 11:57:34
Egyébként nekem 10 éve van meg a mint és még nem nyúlt hozzá senki. Persze a gumikat és az akksit cserélem amikor kell. Egyszer kicseréltem a gyertyát, de az újjal nem akart beindulni, úgyhogy visszatettem a régit. A lengéscsillapító is cserére szorul, de nem lényeges. IGÉNYTELEN!!!
brizt
Bejegyzés: Yamaha Mint 1YU
yamahamint 2011.12.27. 18:36:06
Bejegyzés: Yamaha Mint 1YU
fiat125s 2011.12.27. 18:35:58
Bejegyzés: Favorit 2.0 projekt
fiat125s 2011.12.27. 18:35:52
Bejegyzés: Favorit 2.0 projekt
Krisztián123 · http://mckms.blog.hu/ 2011.12.27. 18:35:46
ugyan még van 5 évem az autó jogsi letételéig(13 éves vagyok)remélem nem fogok majd ki ilyen oktatót mint te :)
Bejegyzés: Jogosítvány...
khulla 2010.10.25. 20:17:38
Bejegyzés: Babetta 134 Stella
ymel 2010.09.10. 15:47:46
Bejegyzés: Favorit bike projekt post 3
ymel 2010.09.10. 15:47:01
Bejegyzés: Az egyetlen magyar emeletes